Subject: RE: Selgitustaotlus
From: "Rando Maisvee | MOSS" <[email-masked]>
To: "Katrin Roosipuu" <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 15:07:13 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tänan selgituse eest. Mõistan sellest, et prillipoes töötav optometrist
osaleb tervishoiuteenuse osutamises ja tema teenuse suhtes kohalduvad
reklaamiseaduse § 22 sätestatud piirangud. Palun parandage kui eksin.

Lugupidamisega

Rando Maisvee

From: Katrin Roosipuu <[email-masked]>
Sent: Monday, December 9, 2024 2:53 PM
To: Rando Maisvee | MOSS <[email-masked]>
Subject: Vs: Selgitustaotlus

Tere, Lp Rando Maisvee

Vabandame vastuse viibimise pärast.

Tervise- ja tööministri 15.03.2019 määruse nr 27 „ Tervishoiuteenuse
osutamisel osalevad isikud ja tervise infosüsteemile juurdepääsu ulatus“
kohaselt osaleb optometrist spetsialistina tervishoiuteenuse osutamisel
spetsialistina, sõltumata sellest  kus optometrist teenust osutab.

Lugupidamisega

Katrin Roosipuu

nõunik

tervishoiuteenuste osakond

7943570

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: Rando Maisvee | MOSS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Saatmisaeg: kolmapäev, 30. oktoober 2024 14:17
Adressaat: Katrin Roosipuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Selgitustaotlus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Selgituses viidatud määruse § 2 lg 2 p 6 kohaselt võib optometrist
tervishoiuteenuse osutamisel osaleda. Selline selgitus ei vasta siiski
algsele, 11.11.2024 päringule, kas optometristi teenus, millele ei järgne
tervishoiutöötaja teenust, moodustab tervishoiuteenuse olukordades, kus:

1.	Optometrist on tervishoiukorralduse infosüsteemis registreerimata
(TTKS § 4.3 lg 3);
2.	Optometristile ei ole võimaldatud juurdepääsu tervise
infosüsteemis olevatele patsiendi isikuandmetele.

Seetõttu lihtsustan küsimust ja palun selgitust uuele päringule:

Kas optometristi, kes töötab prillipoes, teenus on tervishoiuteenus
reklaamiseaduse § 22 tähenduses?

Lugupidamisega

Rando Maisvee

Saatja: Katrin Roosipuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 28. oktoober 2024 13:26
Adressaat: Rando Maisvee | MOSS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Selgitustaotlus

Tere, Lp Rando Maisvee

Vastuseks Teie 11.10.2024 pöördumisele selgitame.

Tervise- ja tööministri 15.03.2019 määruse nr 27 „ Tervishoiuteenuse
osutamisel osalevad isikud ja tervise infosüsteemile juurdepääsu ulatus“
kohaselt osaleb optometrist spetsialistina tervishoiuteenuse osutamisel
spetsialistina.

Lugupidamisega

Katrin Roosipuu

nõunik

tervishoiuteenuste osakond

7943570

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: Rando Maisvee | MOSS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Saatmisaeg: reede, 11. oktoober 2024 11:02
Adressaat: TA Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Selgitustaotlus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Esitan selgitustaotluse vaneminspektor Eduard Ristoja 11.10.2024
selgitusel.

Palun Terviseameti seisukohta, kas optometristi teenus, millele ei järgne
tervishoiutöötaja teenust, moodustab tervishoiuteenuse olukordades, kus:

1.	Optometrist on tervishoiukorralduse infosüsteemis registreerimata
(TTKS § 4.3 lg 3);
2.	Optometristile ei ole võimaldatud juurdepääsu tervise
infosüsteemis olevatele patsiendi isikuandmetele.

Lugupidamisega

Rando Maisvee | Vandeadvokaat | Advokaadibüroo MOSS Legal

Tatari 25, 10116, Tallinn,  <mailto:[email-masked]> [email-masked],
<http://www.moss.legal/> www.moss.legal, +372 527 7506